Imię:   MICHAŁ
Nazwisko:  MITROCKI
Urodzony:  07.08.1975
Automobilklub:  RZEMIEŚLNIK
E-mail:  mitrok@mitrok.pl

Przygodę ze sportem motorowym rozpocząłem od tradycyjnych KJS. W 1992 roku pierwszy start na prawym fotelu Fiata 126p i miejsce przedostatnie. W 1993 i 1994 roku 3 KJS’y i żaden nie ukończony z powodu awarii samochodu. Późniejsze lata owocowały tylko budowaniem kolejnych ewolucji Fiata 126p w wersji ulicznej, ale bez kariery sportowej. Wszystko oczywiście sprowadzało sie do braku budżetu na starty i utrzymanie A-grupy. Na poważnie tematu się podjąłem w 2001 roku. Wizyty na wszystkich eliminacjach MPRC w roli kibica oczywiście i twarde postanowienie, że kiedyś spróbuję. Pod koniec 2001 roku wystartowałem w ostatniej eliminacji PWS Folkrace w Toruniu, wynajętym Fiatem 126 z firmy Adamant Engineering i zająłem 9 miejsce w klasie na 21 startujących. Wynik dla mnie był bardzo dobry, biorąc pod uwagę pierwszy mój start maluchem tego typu i pierwsze kroki na tym torze. Po tej rundzie postanowilem ze "nadszedł" ten moment, kupiłem przygotowane auto od Tomka Skindera, jednocześnie dopełniając wszelkich formalności związanych z uzyskaniem licencji RC. Cały sezon 2002 był dla mnie jednym wielkim polem do treningu, nauki jazdy, obycia z zawodami. Oczywiscie nie obyło sie bez większych kolizji (jedno kompletne rozbicie całego przodu auta, jedno dachowanie), ale auto wytrzymało ten sezon i podsumowując sezon dowiozło mnie na 5 miejscu w klasie na 15 sklasyfikowanych. Wynik ten uważam za bardzo dobry, gdyż 3-krotnie udawało mi sie stanąc na podium (3 miejsce) w Mistrzostwach Polski i raz 2 miejsce w PWS Folkrace.

Sezon 2003 to pasmo ciągłych niepowodzeń i przypadkowych awarii. Na koniec zdobyte 6 miejsce w MPRC i V-ce Mistrzostwo Folkrace niestety nie było zgodne z założeniami na początku sezonu. Cóż.... mam nadzieję, że nadchodzący sezon nie będzie dla mnie tak pechowy i uda się osiągnąć zakładane cele. A cele oczywiście są niezmienne :

Przygotowywanie nowej jednostki napędowej w firmie Adamant Engineering, modernizacja, spawanie, malowanie nadwozia i jedno założenie na cały sezon :
Zdobycie tytułu Mistrza Polski w MPRC i Mistrzostwa w PWS Folkrace.
A to na pewno nie będzie łatwe............


A na dzień dzisiejszy podjęta została decyzja o wycofaniu się z tego pięknego sportu... Powodem są niewystarczające środki finansowe czyli po prostu kasa, no i oczywiście powiększona rodzina... Ale jeszcze wrócę :)




Potrzebny zabytkowy samochód do ślubu? Zapraszamy na stronę www.zabytkowedoslubu.pl